Robert Bogdański Robert Bogdański
5080
BLOG

OTAKE media walczym?

Robert Bogdański Robert Bogdański Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

Dziś wieczorem postanowiłem sobie dla odmiany zasmakować niezależnej telewizji TVN.

Najpierw obejrzałem ciekawy, acz jednostronny wywiad Moniki O. z Donaldem Tuskiem (przy okazji - Monika O. ciągle powtarzała, że w całym kraju trwają uliczne protesty - ktoś? coś?).

Ale potem postanowiłem jeszcze zostać na program, którego zwykle nie oglądam - Czarno na Białym, prowadzony przez panią Patrycję Redo.

I to był strzał w dziesiątkę! To jest dopiero szczujnia! Publiczna TV może im buty czyścić, a red. Bugalska może ich wieczorowo nauczać bezstronności i obiektywizmu.
Redaktorzy Smaruj (sic!) i Tacik, przy współudziale oprawców muzycznych, którzy nadali odpowiednio dramatyczny ton i speców od efektownie zatrzymanych kadrów, którzy zatrzymali mrożące krew w żyłach kadry w najbardziej profesjonalny sposób, w 15 minut pokazali mi, że w naszym kraju panuje bezprawie, a kijowski Majdan był tylko mało znaczącym epizodem wobec ogromu zbrodni, w jakiej pogrąża nasz umęczony naród wiadomo kto.
Po tym mistrzowskim kwadransie nie miałem wyboru: musiałem zacząć łkać i natychmiast zapisać się do KOD-u, bo inaczej na widok swojego odbicia w lustrze musiałbym spluwać z obrzydzeniem do końca życia.
Sam nie wiem, jak udało mi się przetrwać i opanować gwałtowny imperatyw wyruszenia pod Sejm, albo pod najbliższe biuro poselskie PiS z jakimś przedmiotem, którym mógłbym zrobić komuś krzywdę i okrzykiem "Hańba!" na ustach.
No, jedynym wytłumaczeniem dla mnie może być to, że nie sposób robić rewolucji, jak się człowiek tarza po podłodze ze śmiechu.

Otarłem łzy i postanowiłem podzielić się wrażeniami z tymi, którym być może nie było dziś dane oglądać niezależnej telewizji TVN. To było takie piękne...

Nie lubię stadności myślenia, więc będę przebywał raz po jednej, raz po drugiej stronie barykady.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura